0,00  0
Košarica

V košarici ni izdelkov.

DELTA SPA

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Ti pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne strani deltaspa.si, ki je dostopna na povezavi https://www.deltaspa.si (v nadaljevanju “spletna stran”) in jo upravlja Delta SPA d.o.o. (v nadaljevanju “ponudnik”)

Uporaba spletne strani je brezplačna, pred uporabo strani pa vam svetujemo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja, saj se se z uporabo spletnih strani strinjate z navedenimi pogoji. V kolikor se z njimi ne strinjate, spletnih strani ne uporabljajte.

Spletna stran je namenjena predstavitvi ponudbe in ni prodajna. Delta SPA je veleprodajno podjetje in prodaja svoje artikle le podjetjem. Končni uporabniki lahko artikle kupijo pri naših poslovnih partnerjih po Sloveniji in Hrvaški.

INFORMACIJA O PONUDNIKU IN KOMUNIKACIJA Z NJIM

Ponudnik in njegov naslov:Delta SPA d.o.o., Usnjarska cesta 16c, 1275 Šmartno pri LitijiElektronski naslov:
(uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave) [email protected]

Matična številka: 3383847000

Identifikacijska številka za DDV: SI 70283109

Vpisan v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 8.9.2008

Podjetje Delta SPA d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV-ja.

CENIKI IN OBJAVLJENE CENE

Na spletnih straneh boste našli cenike izdelkov v naši ponudbi. Vse cene izdelkov so objavljene z vključenim DDV. Vse cene izdelkov so navedene v EUR. Podjetje Delta SPA d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Možnost tiskarskih napak ni izključena. Morebitne popuste priznavamo v skladu s predhodno sklenjeno pogodbo ali po dogovoru.

GARANCIJSKI POGOJI

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo garancijo v skladu s pogoji proizvajalca, ki so zapisani na garancijskem listu. V primeru, da blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navednih v garancijskem listu ali oglasu, ima potrošnik pravico do zahteve za odpravo napak. Garancijski postopek lahko kupec sproži neposredno pri pooblaščenem servisu, ali pri podjetju Delta SPA d.o.o. Servisni postopek ne sme trajati več kot 45 dni od prejema blaga. V nasprotnem primeru mora ponudnik kupcu zagotoviti enak, nov, brezhiben izdelek. V primeru, da prodajalec po preteku 45 dnevnega roka ne odpravi napak na izdelku oziroma tega zamenja, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zahteva znižanje kupnine. 45 dnevni rok prične teči z dnem, ko blago prejme servis, proizvajalec ali prodajalec.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko reklamacijo iz naslova stvarne napake uveljavlja za vse kupljene izdelke, ne glede na garancijske pogoje posameznega izdelka. Potrošnik lahko iz naslova stvarne napake reklamira blago pri prodajalcu v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let od prevzema blaga.
V primeru uveljavljanja stvarne napake, lahko potrošnik zahteva naslednje: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz naslova stvarne napake, mora potrošnik prodajalcu natančneje opisati napako v obvestilu o napaki in prodajalcu omogočiti pregled izdelka. Kadar napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi zahtevku potrošnika. V primeru, da o napaki obstaja spor, mora trgovec potrošniku v roku 8 dni oddati pisen odgovor.

Napaka je stvarna, kadar:

1.  stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
2. stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
3. stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
4. je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za uveljavljanje stvarne napake, nas prosimo obvestite na [email protected]

© 2023 - Delta SPA | Izdelava: Starfiniti | Splošni pogoji poslovanja | Piškoti in zasebnost